2011-03-23
 18:21:17

ordinary wednesday.

Usch vilken hemsk vecka till har varit än så länge, plugg plugg plugg varje kväll, hinner knappt andas känns det som. Hur som helst så kan jag börja andas imorgon igen, då ska jag ta en liten runda på stan efter skolan och byta min skinnjacka jag inte blev nöjd med och försöka hitta en ny ;)

Nu har jag städat lite här i rummet och ska fortsätta med NO:n, becca kommer hit vid halv 8-tiden då vi ska plugga järnet och sen slaggar vi hemma hos mig! Trevligt! Måste hinna med att duscha innan dess också, men det ska nog gå ihop sig ;)

Örongodis just nu:

Eminem – I Need A Doctor - Explicit Version
Linkin Park – Valentine's Day
Chris Brown – Oh My Love - Explicit Version

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: