2011-04-25
 18:38:05

happy!

Hej, nu är jag på bättringsväg! Febern är borta, det är bara förkylningen och halsontet som envist fortfarande plågar mig. :/

Timmarna har bara runnit iväg idag, vaknade kl. 10 och sen dess har jag läst ut en bok, solat, hjälpt mamma lite i trädgården, suttit vid datorn.. Ja, det var den dagen.

Imorgon är det skola igen och jag är pepp, har knappt sett någon annan människa än familjen på typ 5 dagar, just p.g.a. att jag har varit så sjuk så det ska bli kul att träffa alla igen (a).
Workshopen börjar imorgon och då ska jag, trots att jag inte riktigt är frisk än, vara med för det spritter i kroppen! Sitter just nu och lyssnar på min "skaka rumpa"-playlist på spotify och jag kan inte låta bli att ryckas med, hehe.

Men nu blir det lite styrka och sen blir det dusch med hårinpackning och allt! <3

Tumblr_lk2xn9kqos1qiyzwzo1_500_large



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: