2011-04-23
 14:17:12

nobelpris i seghet

Jahopp, dag 2 i sjukstugan. Och nu har man fått med sin en helvetes förkylning också, men febern är lite bättre. Bara 38,5 nu. Är så depp för att jag inte var med igår, det verkar ha varit hur kul som helst.. :/

Men imorse när jag vaknade tittade jag på "the woman" och nu ska jag titta på fler avsnitt av "Nu blåser vi sverige" på tv6play. Igår var jag ett rejält filmfreak, tror det blev 5 filmer och massor avsnitt på webbtv. What a life! Nä, men nu hoppas jag att jag blir frisk snart. Det här går inte längre, jag dör av tristess.

Är sjukt sliten idag så därför bjussar jag på lite bilder jag hittade här på min bärbara tagna med min webcam..




Hjälp, jag är en fisk..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: