2011-04-29
 17:43:20

helg ftw! =)

Jag vet att det har sett dåligt ut här ett tag, tänkte att ni kanske skulle uppskatta att se något annat än rubriken "världens konstigaste lagar" (haha) när ni klickar er in här ;)

Sitter just nu och lyssnar på Petter, råkade nyss spruta body lotion på mina mjukisbyxor och på golvet.. awesome!! Ikväll/Snart kommer linnea hit förhoppningsvis och vi ska ha Gossip girl maraton, vi får väl se hur många avsnitt vi orkar med innan vi däckar i soffan ^^ Hoppas resten av er får en bra fredagkväll :)

Själv har jag ångest över allt skolarbete just nu, vill bara ha sommarlov.. Men imorgon ska vi jobba stenhårt och bli av med lite som tynger axlarna ;) Är så trött nu så jag orkar ingenting, ska plocka undan lite på golvet och ta ett litet powernap innan linnea kommer hit, så jag orkar med kvällen ;)

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: