2011-03-17
 11:16:36

In school

Sorry att det inte blev något bloggande igår.
När jag hade slutat skolan igår gick jag och köpte lite smink och sen tog jag tåget hem, gjorde mig i ordning snabbt och sen blev det en tur till Ekholmen för att fira farfar som fyllde 71 :) Kom hem vid halv 12-tiden så jag gick nästan och lade mig direkt.

Men nu är jag tillbaka, glad och pigg. Sitter i skolan och göra NO-arbete, vi har redovisning om en vecka så nu gäller det att fokusera, vilket jag inte riktigt gör just nu.. Hehe.

Men vi hörs i kväll!
Puss<3


Saknar mitt långa hår, som jag för ganska så länge sen klippte av, lite kortare än där strecket är. Men nu ska jag spara ut igen så jag får det långt och fint till sommaren ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: