2011-03-01
 20:50:52

first march.

Nu är vi inne på mars månad, våren är på väg, shuhu! :)
Idag började skolan igen, satt uppe till typ halv 2 igår och pluggade till matteprovet, hemskt!

Vaknade imorgon, lite lagom utvilad sådär (not). Sen hade jag matteprov direkt på morgonen, vet inte riktigt hur det gick. Hoppas på ett G i alla fall, jag förväntar mig liksom inte något annat, jag är riktigt kass på matte.
Sen var det balett, men vi satt och pratade dansyrken istället, hade ingen aning om förrens imorse att vi hade läxa i dans & gestaltning så det kändes ju lite lagom jobbigt, tur att jag inte var ensam om att missa den i alla fall ;)
På eftermiddagen hade vi bild, vi fick typ rita vad vi ville på ett stooort papper,kände mig som 6 år igen ;) Sista lektionen var engelska, vi lär oss väääldigt mkt nu.. (not)
Sen sprang jag och eve till tåget, sen blev det lite jobb och nu sitter jag här och äter choklad, riktigt bra! Håller på att ladda ner en film, you again, typisk tjejfilm :)
Sen kl. 22 blir det ghost whisperer och sen sängen :) Efter denna natts få sovtimmar måste jag ta igen lite :)


madde
PUBLICERAT: 2011-03-01, 21:45:33 | URL: http://yayme.blogg.se/

fin blogg:) kolla gärna min :)



www.yayme.blogg.se



www.yayme.blogg.se



www.yayme.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: