2011-01-18
 20:25:26

Time to be ready for spring 2011.

Måste bara påpeka att jag jag tycker att snön kan smälta nu så det blir vår!! Är trött på alla tjocka jackor, vantar, halkan, tågtrafikens förseningar p.g.a. snön, att det är deprimerande mörkt när man vaknar på morgonen och när man åker hem efter skolan. Jag vet att det tyvärr bara är januari så det inte blir vår än på ett tag, men jag är väldigt less på det här..

Fick en liten kick nu och bestämmer mig nu för att ta en dusch, smörja in mig i lite B.U.S och måla naglarna i någon fin somrig färg, man måste ju göra något för att skynda på våren ;)

Detta blir nog sista inlägget för idag btw, hade tänkt att se Ghost Whisperer kl. 22.00 på TV4+ och sen sova, låter skönt inte sant?! :)

Godnatt! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: