2011-01-27
 19:50:29

Shop until you drop.

Använder en tidigare använd rubrik och kommer på det att jag förhoppningsvis får mitt studiebidrag och eftersom jag gått runt nu i typ 20 dagar utan några pengar (gjorde slut på hela studiebidraget redan 5 januari eller nåt ;P) så tror jag att jag ska ut och handla lite grejer, som jag berättat förut så jag i stort behov av nytt smink, massor av saker som är slut :(
Synd bara att man inte får typ 10 000 kr istället för typ min inkomst jag ligger på 1 300:- just nu.. i så fall skulle jag shoppa loss totalt!


Har blivit lite fast för denna tröja som finns på BikBok just nu, trots att tröjan påminner mig väldigt mkt om en person som typ bara använder såna här tröjor ;P Men den finns på BikBok för 199:- i alla fall :)


Är lite förälskad i de här ringarna också, 49 kr/styck på BikBok, ett måste-ha köp! :)


Våga bära byxdress, denna kommer inte ut förrens i början av mars, men det kostar bara 149:-(!) Bikbok hittar du den här på också ;)


Hittade den här också, så söt! Lite preppystil på den, perfekt vårtunika :D
299 :- på Bikbok.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: