2011-01-30
 01:33:10

Mysdag!

Idag var det lördag ja.. helgen går så sjukt snabbt, enligt klockan är det ju söndag liksom!
Vaknade ganska sent idag, och hade en väldigt slapp morgon innan jag kom på det att jag skulle springa till tåget vid 2-tiden så då fick jag plötsligt lite bråttom. Jag var på FU hela eftermiddagen i princip, vi lärde oss koreografin som vi ska använda på flashmoben på torsdag, peppar peppar!
När det var slut gjorde vi oss i ordning och tog bussen till Bella, riktigt mys var det! Tjejfilm, tjejsnack och tjejmys. Underbart. Och bella blev glad för sin tuggummiautomat (y)

Men nu ska jag se en film och sen sova!
Imorgon blir det skridskor med emma och lite annat folk antagligen :) Hade tänkt att ladda med varm choklad och.. morotskaka! :D


Rahul
PUBLICERAT: 2011-01-30, 23:22:24 | URL: http://whalle.blogg.se/

Snygg blogg :)


Felicia :DD
PUBLICERAT: 2011-02-02, 17:02:51 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

puss på dig, veronica, kvällen hos isa, var jättemysigt tack för allt <3


ingen.
PUBLICERAT: 2011-02-04, 16:54:10

VEM SUGER PÅ ATT BLOGGA?

V

E

R

O

N

I

C

A

!

!

!



Fu skam på dig Värånikka(Henry) Ståhl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: