2011-01-09
 18:28:15

Last day in freedom

Vilken hemsk dag det har varit idag. Har bara gått runt och haft ångest över att skolan börjar imorgon, bestämde mig idag att efter gymnasiet ska jag ta ett sabbatsår och bara leva livet och för en gång skull göra det JAG vill göra på dagarna! Typ ut och resa, vilka är med mig?
Idag har jag suttit vid datorn, pluggat massor av matte och skottat. Känner mig lite redo inför måndag, som tur var ska Christoffer sitta och hjälpa mig imorgon efter skolan så då kommer jag förhoppningsvis fatta allting jag behöver veta om Excel.
Ikväll (20.00) blir det "The ordinary family" och sen ska jag faktiskt sova (21.00 (!)) så jag ska vara någon sånär pigg imorgon när det är skola. Idag ställde jag faktiskt klockan på 07.30 för att börja vänja mig, men vad tror ni jag gjorde; tänkte: "det är söndag för fasen" och stängde av och blev väckt av mamma kl. 10 istället.
Ska bli intressant hur irriterad jag kommer vara imorgon för att jag måste gå upp 4 h tidigare än vad jag har gjort de närmaste 3 veckorna...

Men nu ska jag ge mig själv en liten mattepaus och sätta mig och titta på en film jag spelade in igårkväll, John Tucker must die, heter den. Tydligen en ganska bra komedi med bl.a. Penn Badgley (snubben i GG) :D


Lite halvgammal bild på mej.




Johanna
PUBLICERAT: 2011-01-10, 01:43:23 | URL: http://johannalicious.blogg.se/

Anmäl dig i dagens blogg hos mig! =)



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: