2011-01-29
 02:00:39

bra fredag!

Hade en väldigt härlig kväll hos Liv tillsammans med henne och bambam :* Typiskt oss att aldrig göra det som vi har planerat (vilket i detta fall var att se massa film) utan vi åt ahlgrens bilar och gjorde fina videos och fick en vacker liten (läs STOR) facerape i slutet av kvällen. Plötsligt blev jag en bisexuell änka i ett förhållande, min politiska åsikt var "allt som liv säger" och fick en mkt större släkt helt plötsligt, varav Artjom blev mitt barnbarn.. och nu är jag tydligen hans farmor/mormor också enligt hans facebook. Och juste, kl. 10.30 på måndag ska jag springa naken runt skolan i 2 timmar också, med 8 åskådare, varav en bor i Jokkmokk, kan bli intressant det här..

Men nu ska jag se klart "the bucket list" innan jag somnar, är inte riktigt så trött som jag skulle vilja vara vid den här tiden.. :P



Godnatt kära medmänniskor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: