2011-02-27
 13:09:41

back in lkpg

Nu är man på hemmaplan igen, känns awesome! Saknar sängen, folket, tvn.. haha, fan va slapp jag låter xD
Kom hem igår runt 1-tiden, packade upp och slappade bara :), sen vid 6-tiden bar det iväg mot stan för att möta upp fina Liv och Matilda och sen blev det buss till Metsjö, emmas place. Jättemysigt hade vi det, vi tittade på män som lagade mat (xD), hoppade i sängen, lekte "snurra flaskan" och var allmänt töntiga och flummiga :D Hemvägen blev dock lite knölig då bussen var en kvart försenad, jag missade tåget med cirka 3 minuter och fick åka typ färdtjänst hem, men det gick ju bra :) Kom hem vid 2 ungefär och somnade typ 4 :D

Men nu är det söndag - den tråkiga dagen..
Ska städa rummet, damma, dammsuga och sånt..
Sen ska jag läsa klar "ett öga rött", plugga inför matteprovet och sen hade jag tänkt att se ett öga rött på film också, kan bli både jobbigt och roligt känner jag. Sen blir det No ordinary family och solsidan ikväll :D Men nu måste jag sätta igång med "sysslorna". Vi hörs ikväll! :*

http://www.youtube.com/watch?v=0L40f39bPII&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=3d-qENAaNbM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: