2011-04-20
 00:27:51

hello life.

Jag tycker jag har varit väldigt aktiv med bloggen på senaste tid, hoppas ni uppskattar det ;)
Idag var jag på FU som sagt, sen låg jag och pressade lite i solen innan jag gick till "jobbet" och sen bar det av till vidingsjö för att träffa Artjom. Vi spelade fotboll med lite folk (omg, fail på mig), såg på film och spelade kort och hade det allmänt trevligt. Sen på bussen hem träffade jag Didrik, lite kul. Och sen höll han mig sällskap på rese tills mitt tåg kom :) Men nu är jag hemma och nu ska jag för en gång skull lägga mig, brukar alltid sitta upp till typ 2-halv 3 på nätterna nu när det är lov, men nu ska jag sooova :D

Tumblr_ljqr68wtvu1qfh5vvo1_500_large
Vill ha sommar bums<3


Katarina
PUBLICERAT: 2011-04-25, 21:16:29

Vidingsjö?! :o där bor ju jag!! Typ!! :O att du inte hälsade på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: