2011-04-09
 15:22:11

helglycka.

Hade tänkt att vara duktig och bloggsa igen igår, men det fanns ingen tid för det :)

Men igår hade jag i alla fall en underbar dag; slutade halv 12. Var kvar och dansade lite, sen gick vi till matsalen och satt där tills dammet nästan samlades runt våra fötter, (okej kanske inte så länge, men länge var det i alla fall) Sen gick vi tillbaka till FU, jag fixade mig lite och sen mötte jag upp Sofia på stan :) Vi hade jättetrevligt; åt, gick på stan, pratade om allt mellan himmel och jord och åt glass på Bosse´s, underbar eftermiddag med andra ord! Sen travade iväg till Saga där Agnes och Rewind hade sin dansföreställning. Den var jäkligt grym och Agnes var skitduktig! Håller tummarna för att föreställningarna idag går lika bra! :)

Sen åkte jag hem en snabbis och åt och gjorde mig i ordning och sen tog jag tåget till Tranås för att ha lite fredagsmys med Becca :) Vi såg på film och somnade typ efter en halvtimme, SO VERONICA-STYLE! Haha, nä men vi var trötta så det var väl bara bra :)

Sen idag kom jag hem därifrån typ vid halv 1 och sen dess har jag solat lite i vårsolen, fotat, läst lite och gjort omelett! Har tänkt att sätta mig med engelskan nu, så den blir gjord. Sen hade jag tänkt att baka någonting smaskigt och sen får vi väl se vad som händer ikväll, annars blir det hemmakväll för mig. Slappt.

Och juste, Mia Skäringer är ett geni. Har läst ungefär halva hennes bok nu. Läs den!



Här kommer ett litet smakprov på de bilder jag tog idag :)




♥ Erika - Mamma till två små ♥
PUBLICERAT: 2011-04-11, 13:00:38 | URL: http://onechicmama.blogg.se/

härliga vårtecken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: