2011-04-07
 19:45:32

face down

Hej hallå, här var det ett tag sen man var!

Idag var det skola, sen blev det en runda på stan. Tog en munk ute i solen med emma också. Efter hon stuckit så gick jag på stan lite till och det slutade med att halva studiebidraget gick åt. Wups. Men det är alltid trevligt med shopping, ger en liten lyckokick! Det var 50% på allt på bikbok så fick med mig lite därifrån, men det var galet mkt folk och efter 45 minuter i kö till provrum och sen till kassa så kom man ut med ett hejdundrande huvudvärk. Nästan roligare är det att använda de nya kläderna sen också, vilket jag ska göra imorgon ;)

Imorgon är det kort skoldag, slutar halv 12. Sen blir det lite plugg i skolan innan jag möter upp sofia på stan vid halv 3-tiden för lite fikamys bl.a. Sen är det Agnes dansföreställning på Saga klockan 18 och sen får man väl se vad som händer :) Men rolig dag ser det ut att bli i alla fall :)

Nu har jag kommit ut ur duschen, ska nu plugga engelska och skriva lite loggbok. Förhoppningsvis hinner jag med en film också innan jag lägger mig, har tänkt att se "allt för min syster" eftersom den har mycket koppling till mitt projektarbete i skolan. Hoppas att jag ska kunna få lite inspiration :)

Lägger upp bilder på det jag har köpt senare! :)

Men nu, plugg!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: