2010-09-05
 18:43:19

Ska sälja den lilla cykeln :D

Som en blixt från himlen fick jag för mig att jag skulle försöka sälja min gamla cykel på blocket, för att få ihop lite pengar. Jag har inte cyklat på den på flera år och nu står den bara där.
Så nu har jag tvättat, vaxat, polerat m.m min cykel och ska nu sätta ut en annons på blocket för att någon ska köpa den, ska försöka få den för 1000:- för den är i jättefint skick :D

Passade på att fota lite under tvättningen, vissa blev jättefina tycker jag :)








..Och här är den, min lilla 26" tummare :D

Kamera: Nikon D3000, inga bilder är redigerade.


maria - fotoföfään
PUBLICERAT: 2010-09-05, 18:52:56 | URL: http://sloarez.blogg.se/

fin blogg (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: