2010-09-14
 22:07:44

OMG!

OMG! Jag tror jag nått botten, hade nyligen så tråkigt så jag gjorde en egen Malaco Godispåse då man själv får välja godisar och pås-design och shit!
Min påse innehåller, persika, citron, hallon, Granatäpple och Tutti Frutti och jag har typ döpt den till Friskus Fruktis, haha wtf? Aja, nu tävlar jag om att jag kan åka till en godisfabrik i Danmark och se på deras godistillverkning (!) haha och vinna 2 kg godis :) Så roligt kan man ha, har du lika tråkigt som jag? Gå in på www.dinpase.se

För övrigt har jag haft en relativt bra dag! Lektioner som vanligt, skippade dansen p.g.a. foten, bilden blev inställd så istället pärlade vi och lekte lite i skåp, haha :D Sen drog vi oss mot dansstudion och tog massa kort och var allmänt crazy :D Dans blev det ju också självklart men då sket jag i min fot och körde på ändå :D

Efter skolan träffade jag Felicia, vi åt lite på Mc Donalds och sen gick vi runt på stan innan hon stack och jag gick mot tåget hem.. Övningskörde lite sen efter middagen och sen hamnade jag här :)
Ska avsluta kvällen (som jag alltid gör) med ett Gossip Girl avsnitt, haha beroendeframkallande!

Imorgon börjar vi kl 12 på Stångebro och lattjar lite volleyboll och slutar sen redan kl 1, efter det blir det stan, är på jakt efter en riktigt mysig kofta! :)

Vi hörs imorgon :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: