2010-09-06
 21:35:43

Huvudvärk..

Ville först bara säga att jag har sjukt ont i huvudet, säg inte att jag håller på att bli sjuk :(    (:P)

Kom nyligen hem ifrån fotokursen, den var lärorikt och intressant minst sagt. Lärde mig massor av nya finesser med min kära systemkamera!

Värmde lite creps med champinjonstuvning i och åt framför tv med mamma, nu ska jag skriva lite på en uppsats som ska lämnas in på fredag och sen ska jag titta på Medium som börjar 22.00 :)

Köpte även ett pannband på BikBok idag, hade tänkt att lägga upp bilder och visa hur det ser ut men det blir så dåligt ljus vilket ger dåliga bilder så jag lovar att lägga upp bilder imorgon istället :) (dagsljus)

Ciao :*


Haval B Aziz
PUBLICERAT: 2010-09-07, 08:48:15 | URL: http://havii.blogg.se/

Halloj, vad hittar du på för skojs?, puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: