2010-09-29
 20:54:34

Hösttecken.

Tittade nyligen klart på "Hitta Nemo" :) Haha, började att titta på den redan igårkväll och såg klart den nu, väldigt fin film tycker jag, hehe, fick en liten "åhh-jag-vill-se-en-barnfilm"-kick igårkväll så den fick det bli :)

Skola som vanligt idag =) Hade muntlig redovisning på morgonen i svenska, skulle det seriöst kunnat gått sämre? Jag ville dö efteråt, seriöst.
Sen jobbade vi med "My Survival", med andra ord, vi koreograferade dans till meningar vi valt ut ur texter, jag känner att det börjar gå bra nu =)
Sedan efter många kurr i magen var det lunch och sen hade vi handedartid i "cafeterian" och sen klassråd :) Dagen avslutades med ytterliggare ett pass med My Survival-arbetet.
Sen stack jag hem och åt lite och sen dess jag har mest suttit framför datorn, varit ute och fotat lite höstbilder och försökt att koreografera lite, utan något vidare resultat..

Men nu ska jag sätta på lite musik och städa lite i mitt rum, det ser inte fint ut här inne just nu...






Redigerad i Picnik :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: