2010-09-07
 21:54:50

Goodiebag

Idag fick jag min goodiebag jag beställde för lite mer än en vecka sen. Verkligen en bra gratis-grej måste jag säga.

Det funkar helt enkelt så att man går in på www.goodiebag.nu, blir medlem (man måste vara över 18, men jag skrev in min mammas uppgifter istället) och bestämmer 3 stycken produkter som finns på en bild där det finns olika produkter att välja mellan. Sedan behöver man bara skriva lite adress och andra kontaktuppgifter och sedan är goodiebagen på väg. Efter ungefär en och en halv vecka får du en goodiebag (som jag fick idag) med de produkter du valt (dock i en lite mindre förpackning, helt kostnadsfritt. Enda haken (vilket inte direkt är en hake) är att man ska prova produkterna och sedan fylla i en liten lista om vad man tyckte. Efter det är det fritt fram att beställa nya produkter igen :) Och det kostar mig inte en enda krona(!)

Grymt bra grej som sagt, jag beställde en dagkräm från Lumene, en lotion från Nivea och ett doftprov från CK´s parfym One, som för övrigt luktade väldigt gott! :)

Detta fick jag :)
Ska definitivt fortsätta att skicka efter produkter!


ztizze
PUBLICERAT: 2010-09-07, 22:28:46 | URL: http://ztizze.blogg.se/

HardRock Hallelujah !! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: