2010-09-30
 19:20:29

Sista september.

Godkväll!
Hade balett imorse, börjar känna att det går bättre nu än när jag började för ca en månad sen nu, sånt gillar vi jag! Efter det hade jag SO med Catharina, åhh denna kvinna börjar göra mig lite smått galen tror jag..
Efter det hade vi lunch följt av Matte och Kultur- & Idehistoria, men med godis i väskan blir lektionerna genast mycket lättare (Y)

Ikväll hade jag tänkt att plugga lite, vi har matteprov på tisdag nästa vecka, mitt första prov i gymnasiet, så det känner jag lite smått panik till, men förhoppningsvis är inte matteproven lika komplicerade som de var på Folkunga..?:D


Well well imorgon kommer min största mardröm att hända, jag ska till tandläkaren och laga ett hål!!! Herregud, känns som att jag inte kommer att kunna sova nånting inatt, kommer bara ligga och tänka på den där borren de ska trycka in i munnen på mig imorgon.. *ryser*

Annars så ser morgondagens planer ut på följande sätt:
Skriva novell på morgonen,  tandläkaren, äta någon slags mat hemma, ha drama med Sari, göra nånting roligt med Brooke och Amanda, äta på Subway med Brooke och Amanda, gå och se "Tusen ggr starkare" med Amanda =)
Äntligen en dag att riktigt se fram emot, bortsett ifrån tandläkaren såklart..

Sen ser man ju självklart fram emot helgen också.. Men den kommer jag skriva om senare!

Varför kan saker inte vara som de var förut?
Jag saknar att kunna vara lycklig utan att alltid ha något som egentligen tynger ned en inombords.
Jag vet inte vad jag har gjort för fel, jag har gjort vad jag kan men det räcker visst inte.
Varför känner jag mig så ensam, varför känner jag mig så hatad och "ivägen"?
Varför kan saker inte vara som de var förut?


Matildamöller
PUBLICERAT: 2010-10-02, 15:35:11

Jag saknar också old times<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: