2010-10-09
 19:10:21

Veronica vill ha..

Hösten är här på riktigt känner man nu, regn, kyla, vind är ju något man får uppleva nästan varje dag nu mera.. Det är mys men ganska hemsk årstid ändå.. Men shoppinggalen som jag ändå är försöker jag pimpa min höst med mysiga och stora plagg, detta är vad jag vill ha just nu!


Skjorta, 199:- på Gina Tricot. Denna vill jag ha i typ Large
och ha som en tunika =)
Finns i många andra färger och mönster.


Vackra örhängen ifrån BikBok, 49:- respektive 79:-.
Helt kär, tror jag ska investera dessa  billiga ving-örhängen
när studiebidraget rullar in nu i oktober.. :P


Vissa av er kanske tror att jag blev tappad på huvudet när
jag var liten eller nåt, men jag dras till den här på något vis..
Kanske ändrar mig när jag provar den i affären.. Men jag tycker
faktiskt att den här var rätt cool!
350 :- på Monki.


Lite udda kanske, men jag är ändå kär <3
180 kr på Monki!



wictoria persbrandt
PUBLICERAT: 2010-10-09, 19:24:18 | URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

den oranga ville jag också ha!


Matilda Möller
PUBLICERAT: 2010-10-10, 16:54:01

Jag har den där skjortan fast i typ militärgrönt/rutigt :) Den är fetnajs och funkar både till jeans och tights, skitbra :D<3 och jag älskar dom där vingörhängena asså!



Kram på dej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: