2010-10-27
 20:30:49

Peppad till 101 %

3 dygn utan bloggning, inte ok.. jag vet!

Men idag så måste jag ändå påstå att det har varit en bra dag =)
Gick till expresso house imorse och fick en gratis chailatte idag igen, beroende jag vet!
Sen var det skola som vanligt, hade lyrisk jazz istället för improvisation och komposition, det gillar vi!
Stannade kvar lite efter skolan och hjälpte emma med sin lektion innan jag åkte hem.

Har nu varit på "intervju" inför mitt ev. barnvaktsjobb, skulle egentligen vara imorgon men jag ringde och bokade om eftersom det blir något stressigt imorgon annars...
Men det gick i alla fall asbra och nu ser det ut som att jag ska få mitt första "pass" i slutet av november, det har 3 barn: 6, 4 och 2,5 men det fixar jag galant.. :P

Nu ska jag göra min omtalade tetoning, hoppas det funkar och så att mitt hår inte blir orange eller något.. visar sen hur det blev :P

Juste, skolfotona kom idag! Blev rätt så nöjd =) Alla blev jättebra på klassfotot också, tummen upp :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: