2010-10-17
 22:34:12

Ny design :)

Nejnej, ni har inte kommit fel :D Detta är fortfarande min (Veronica) blogg, har bara ändrat designen =) Vad tycker ni? Jag tycker det blev jättebra, men jag har inte gjort den själv.. Det är en sån man kan ladda ned gratis bara, men tycker att min blogg är mycket finare nu är förut =)

Nu måste jag ta mig i kragen när det gäller bloggandet, och mer bilder måste det också bli :) Har fått önskemål och att lägga upp dagens outfit varje dag också men det får vi se hur det blir =)

Idag (söndag) har jag haft det ganska slappt :) Satt och tittade på MTV imorse, såg på Sweet 16 och något program med Jessica Simpsons då hon var i Japan, vill så åka dit någon gång =) Är nästan lite avis på Klara i min klass/paralellklass, hon var där ett år tror jag som utbytesstudent :)

Fullkomligt älskar att resa, har gjort som en lista på vilka länder jag vill åka till innan jag dör, listan växer då och då, men just nu ser den ut såhär:

  • USA
  • Frankrike
  • Grekland
  • Kina
  • Japan
  • Island

Men sen har jag mest suttit vid datorn, socialt!! Och städat mitt rum. Var också på boxpass förut med mamma, svettigt som alltid men jäklar vad bra det känns efteråt =) Tog en riktigt lång dusch när jag kom hem och sen blev det hemmagjord pizza framför "Ensam mamma söker" med familjen :)

Men nu har min hjärna typ slagit knut på sig själv av alla dessa koder som jag har kopieras, klippt ut, klistrat in, sparats, förhandsgranskat o.s.v. så nu ska jag gå och lägga mig :)

Sleep tight :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: