2010-10-07
 20:55:31

Mini-Kenza här!

Ja, fick höra idag att jag visst kallades det av 2orna på min skola ibland xD Vet inte helt säkert om än om jag gillar det eller inte, men jag menar Kenza är ju liksom typ den vackraste personen på jorden, så lite smickrad är jag väl ändå :P

Men idag har jag haft studiedag, gillas stort! Vaknade exakt 10 imorse av att jag hade en sån hemsk mardröm, men det är lite kul för jag insåg sen att den har stora samband med filmen jag såg igår (Valentine´s day).. Galet vad hjärnan kan koka ihop under natten xD
Men åt lite frukost och skrev lite på min novell, är väldigt nöjd än så länge, undrar bara hur jag ska göra ett bra slut av den storyn jag har börjat på nu..? Sen tog jag tåget in till Folkuniversitetet med lillebror som skulle på bio med farfar och var där i ca 4 tim, sen gick jag till stan och lämnade in min väska på "dragkedje-bytning", har haft såna problem med den där jäkla dragkedjan de senaste 2 veckorna så igår var jag inne och klagade och lämnade sedan in den idag!

Men nu har jag och Becca gjort en indiandans inför vår redovisning om indianer i skolan och sen fortsätte jag lite på My Survival-dansen.. Men det gick inte så bra så jag ska in dit igen imorgon och träffa lite folk =)

Men nu har jag varit hemma ett tag och hade tänkt att fortsätta på min novell och kanske titta på en film, hade fått ett mail ifrån headweb då jag fick en kod då jag kunde se en film gratis, bäst att passa på :D

Ha en trevlig torsdagkväll people :*

Green Ice!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: