2010-10-18
 21:20:21

I´m an indian :D

Hejsan på dejsan, oj det var väldigt, VÄLDIGT länge sen man sa det... Typ när man var liten xP
Var rejält trött imorse, sov bara 5 timmar inatt så jag får väl skylla mig själv :) Ska i säng tidigare idag, ska försöka i alla fall.

Hade temaintroduktion imorse och sen hade vi vår redovisning om ursprungsbefolkning, jag var indian. Blev riktigt bra till slut! Tummen upp!
Sedan hade vi jazzdans med Frida, alltid lika kul :) Efter det var det lunch och sen idrott.  Jag tror seriöst att Adina, Ellinor och Josefin ville ta kål på oss för att typ få Tony för sig själva :P Minuter av 90 graders-sittning (ni vet när man ska sitta i 90 grader och luta sig på en vägg) och plankan.
Den som känner på sig att de kommer vakna upp med träningsverk i typ låren imorgon räcker upp en hand...
Avslutade med naturkunskap, fick mycket mer gjort idag än vad jag fått de andra lektionerna, känns bra men måste ändå skriva som en dåre hemma på den där uppsatsen.
Träffade mina 20 barn idag också efter skolan, de är söta :)
Men nu har jag tittat på Top Model, Naduah (stavning?) åkte ut.. Tyckte att Ren kunde åka ut, hon vi ju inte ens vara där längre typ..
Men nu ska jag vara lite aktiv i en timme och skriva på uppsatsen, sen sova :)

Puss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: