2010-10-24
 20:14:49

Hemma igen :/

Pallade inte med att boxas idag, kände att idag var inte min dag..
Försökte ringa och fråga om barnvaktsjobbet fortfarande var ledigt, inget svar...

Men nu har jag varit i duschen och suttit och redigerat en bild som det var tänkt aldrig skulle få sin stund i rampljuset, en osminkad sådan...




Smashing!


Emodia
PUBLICERAT: 2010-10-25, 16:20:00 | URL: http://emodia.blogg.se/

Nu har finalisterna I Veckans Blogg blivit korade. Var det du som vann kanske? Om inte så kommer en ny chans snart och du kan sålänge rösta på de andra deltagarna :)


cherie
PUBLICERAT: 2010-10-25, 22:09:51 | URL: http://www.cherie.devote.se

så söt du är! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: