2010-10-24
 16:00:12

Deppväder..

Har bara varit inne hela dagen.. gud va kul!
Sov ganska länge idag och sen dess har jag typ bara suttit vid datorn och fotat lite bilder på vatten.. som blev ganska fula som oredigerade men nu när jag redigerade dem blev de ganska coola, haha! Klockan 18 blir det boxpass med mamma som vanligt, orkar inte! Men så känner jag alltid, brukar alltid tycka att det är kul när jag väl är igång :)

Juste, måste också berätta vad jag egentligen gjorde igår.. jo, jag jobbade i kiosk :P Det var väl ingenting som jag var så jättepepp på men min brorsa går ju på innebandy och då får man typ turas om i laget att stå i kiosken under terminen.. igår var det våran tur och pappa behövde hjälp och jag hade inget för mig.. aja, så roligt var det..
Såg på en megabra film igår också! Kommer ej ihåg vad den heter just nu men det var som i en serie på 4 filmer, ikväll blir det förhoppningsvis 2an :D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: