2010-10-15
 07:35:28

Äntligen fredag!

Bloggade inte igår heller, vad är det här? *Bitchslapar mig själv* JAG SOM HADE TÄNKT ATT VARA SJUKT AKTIV HÄR PÅ BLOGGEN OCH SKRIVA MINST 2 INLÄGG VARJE DAG, SKÄRPNING!
Idag har vi en kortis dag i skolan, bara 2 lektioner varav en är dans så det blir bara en som är tråkig xD Sen skulle de visst bli anatomiföreläsning efter lunch också, dö på det.
Ikväll bär det av till Sofia med typ halva klassen för filmkväll, är jäkligt pepp xD

Igårkväll var BomBom och jag på en teater typ som hette "Leken i Kärleken" på Elsas Hus. Den var fett mysko måste jag säga, vet inte riktigt vad jag ska tycka... Lite amatörnivå kände jag lite att det var i alla fall.. Men vad vet jag om teater?

Nu ska jag göra mig i ordning och sticka iväg till tåget, vi hörs i eftermiddag!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: