2010-10-01
 21:26:23

1 Oktober - Skitglad just nu =)

Kom precis hem ifrån stan nu, har varit på bio med gulligaste Amanda =) Skitkul hade vi, trots att vi aldrig fick tag på Brooke.. Vi ringde, skrev på facebook till henne och gjorde helt enkelt allt för att få tag på henne, men utan resultat. Så istället för att visa henne runt i Linköping som vi hade tänkt åkte Amanda och jag till Ikea för att Amanda ville dit och vi hade ändå ingenting att göra xD
Men sen efter någon timme åkte vi tillbaka till stan igen och satte oss på Subway (mums!) och åt goda kycklingtoust med ost och vitlöksdressing, tro mig, det var lika gott som det låter :D Där satt vi typ en timme och bara pratade och hade det allmänt trevligt innan vi fick rusa iväg till bion och hämta biljetterna till "Tusen gånger starkare", sen gick vi och köpte lite snacks och sen satte vi oss i biomörkret =)
Älskade fullkomligt filmen! Vill inte förstöra er syn på filmen nu på något sätt, men jag tror ärligt talat att denna film skulle vara något att visa i klasser eller på lärarutbildningar eller bland bara lärare helt enkelt, tror faktiskt att det skulle vara ganska lärorikt.. Nu vill jag mer än gärna läsa boken också, jag är lite sån, när jag sett en film som finns på bok måste jag läsa boken också, eller tvärtom =) Kul att kunna jämföra liksom!

Men just nu är jag i alla fall hur glad som helst och är bara så nöjd om hur kvällen blev, m.a.o. (med andra ord) LYCKAD! <3

Men nu ska jag hoppa i mjukisarna och sätta mig och mysa framför en film, hoppas ni andra får en bra kväll =)
Puss <3


Felicia
PUBLICERAT: 2010-10-02, 15:39:50 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

OOOH! Filmen verkar überbra ju! :D


lovisa
PUBLICERAT: 2010-10-02, 16:13:33 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Är du intresserad av smycken?

har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke till värde av 399 kr, kika bloggen för mer info!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: