2010-11-07
 11:58:16

WWHHYYYY??

Godmorgon alla vackra flickor och pojkar.. och kvinnor.. och män.. =)
Det ser ut att bli en riktig pluggdag för mig idag, jag har än så länge tagit en ganska soft morgon men nu har jag bestämt att prick kl. 12.00 ska jag sätta mig och plugga som en tok!! Nu ska vi ta nya tag och vara fantastiskt ambisiösa! ja!

Juste, måste berätta om någonting jag gärna skulle vilja göra en kväll nästa vecka, typ fredag/lördag!
Leka med andar! Eller asså typ köra anden i glaset och såna saker, verkar vara så himla coolt!!

Hittade nämligen en sida där det stod hur man skulle göra, blev helt exhalterad!!

Den hittar ni här -----> http://andrasidan.webs.com/hurdugr.htm

Nä, nu blev klockan helt plötsligt 11.55 så nu måste jag sluta skriva!

Pussilipuss <3


Varför känns det som att man har så här mkt att göra...?


feliciiaa
PUBLICERAT: 2010-11-07, 16:36:39 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

Ande saken verkade ju as spännande.

Om du har lust kan vi testa tillsammans :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: