2010-11-08
 21:36:02

Today was a good day!

Sitter och låter tiden gå.. inte bra, inte bra..
Skulle egentligen sitta och plugga svenska nu, ska ta tag i det snart..

Hur som helst, idag var det en riktigt bra dag på något sätt! Endast en teoretisk lektion och sen var det bara dans för hela slanten!! Åhh, jag säger det för sällan.. Men jag älskar att dansa!! Tycker att jag skriver alldeles för lite om dans här på bloggen, det tar ju ändå upp en stor del av mitt liv liksom, det är som en del av mig.
Så, förbättring: Skriv mer om dansen!

Var hos tandläkaren imorse, det är lite värre i min mun än vad jag trott.. Nu rekommenderar de en käkoperation, hamna typ lite i chock när han sa det! Har aldrig gjort någon riktig operation förut, det enda var typ när jag var mindre då de klippte av lite av tungsträngen (nånting som sitter under tungan) för att jag inte kunde räcka ut tungan ordentligt.. Men asså OPERATION!
Och sen i så fall så skulle jag ligga på sjukhus en vecka efteråt för att det blir så svullet efteråt och inte heller kunna äta! Och sen finns en liten risk att jag förlorar känseln lite i underläppen.. Buhuhu, jag vill men ändå inte!
Det är ju helt fuckt upp i munnen nu och det blir knappast bättre om jag inte gör operationen, dessutom så säger de som redan har gjort en sådan operation att de tyckte att de var jättebra att de gjorde de, så jag känner liksom att jag inte har något val...

Men det är inte aktuellt nu för jag ska typ ha tandställning innan operationen också, efter också...

Men nog om operationer... Jag jobbade idag igen, som jag alltid gör en gång i veckan, som barngympahjälpledare, ser fram emot att snart ta egna grupper :D Ruuligt! =)

Men nu har jag tittat på Top Model och ätit alldeles för mkt saker efter maten: yoghurt, frukt, glass... Usch usch, inte bra!! Jag som försöker gå ned och allt, vad håller jag på med liksom?

Aja, nu blir det plugg och sen pensionärsdjävlar!!! Hahah, älskar det programmet!!! <3


Pensionärsjävlar.. Synd att det bara är i typ 25 minuter...


Liv
PUBLICERAT: 2010-11-08, 21:45:52 | URL: http://livaira.blogg.se/

Och varför försöker "du gå ned"!? D:


Matilda Möller
PUBLICERAT: 2010-11-10, 16:40:52

Whääät? vadå gå ner i vikt?? Om de finns nån som inte behöver gå ner i vikt så äre ju du :O?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: