2010-11-06
 15:10:12

Morsning korsning!

Efter att ha varit uppe väldigt sent igår så tog jag en rejäl sovmorgon imorse, åh vad jag älskar min säng! <3
Gjorde sen en riktig nyttofrukost, havregrynsgröt som jag aldrig äter! :D
Använde mig av detta enkla recept som fanns på havregrynspaketet: (1 portion)
1 dl havregryn
2 dl vatten
½ krm salt

Detta hälldes i i en kastrull och värmdes upp och sen lät jag det koka på låg värme i ca 3 min, lätt som en plätt!

Sen dess har jag typ bara pluggat till svenska grammatik provet som är på onsdag, härlig tidsfördrift! *hosthost*

Men får väl lite plåster på såren sedan då jag sticker till Linnea ikväll och myser med Liv, Agnes (och linnea också så klart)

Juste, jag färgade lillebrorsans hår förut också. Luktade bajs och det blev typ ingen skillnad, men det var kul ändå =) Han var typ asrädd och ba: Hur ser det ut?! Kommer de bli morotsoranget? Tänk om jag får morotsrött hår!!!

Men nu, åter till pluggets förtrollade värld!!!


Före                                                            Efter


Hihi, min guldklimp <3 Älskar dig!


Kände mig tvungen att också lägga upp en bild på gröt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: