2010-11-20
 18:05:40

Mammas dag idag!

Sorry att det inte blev någon mer bloggning igår, kom bara hem en liten snabbis efter skolan innan jag stack till frissan =) Och sen blev det bara en liten 10-minuters runda hemma innan jag sprang iväg till tåget, till hilda =) Sen var jag så trött när jag kom hem sen så jag bara stupa i säng.. Hur som helst blev dagen väldigt bra igår, resultatet från klippning blev bättre än vad jag hoppats på (bild kommer upp snart jao), och kvällen hos Hilda fylldes med pannkakstårta, miljövänliga presenter, försommarsångs-film, en till liten födelsedagsfilm och sen "jag har aldrig..." :)

Men idag är det i alla fall min mammas dag, hon fyller 41 idag så jag har stannat hemma hela dagen =) Mormor och morfar var här men de åkte hem vid 2-tiden :) Har även gjort lite fina alv-filmer av delar klassen, kolla min facebook för att se, skitkul blev de ;D

Men nu trillade farmor o farfar in så nu blir det mer födelsedagsfirande, det var ju klasskväll hos emma ikväll också så det missar man, fett synd =) Men det är ju ändå mammas födelsedag så ..:)


Söta små alvar :D Vc, Linnea och Emma =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: