2010-11-16
 23:07:47

Late update.

Skamligt. Skamligt att inte ha bloggat sen i lördags.. Försöker alltid skärpa mig och sätter upp som mål att jag ska vara typ lika duktig som lilla Liv och blogga varje dag, men ibland är jag helt enkelt inte på blogghumör!

Har typ varit sjuk idag men var ändå i skolan, satt och tittade på på dansen i alla fall. Många sjuklingar har vi i klassen för tillfället, det var bara 3 av 12 som dansade, d.v.s 25%. Mycket.. ;P

Men funderar på att vara hemma imorgon och bli frisk, vila upp mig lite, plugga och försöka reda ut mitt liv på något sätt. Allt känns lite som en gröt just nu, wow vilket vackert citat: "Allt känns lite som en gröt just nu".
Självklart kommer mamma göra typ allt för att jag ska gå i alla fall, för jag ska minsann inte missa den och den lektionen och jag ska vara med på det och det.. Please!

Nä, nu blir det lite läsning i "No och jag" och släcks lampan, då är det tänkt att man ska sova. Typ.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: