2010-11-18
 21:15:49

It feels kinda good!

Var hemma och var sjukling igår orkade inte skriva här, that´s why!
Var typ mer sjuk och hostig idag men gick till skolan ändå, gillar inte att missa massor.. Insåg sen att jag kanske inte skulle ha kommit i alla fall... Jobbade med temat större delen av dagen, både på baletten, so:n och historian.. Visst, det är bra och så men det skulle kanske vara bra att ha lite vanliga lektioner ibland, snälla?
Gick och pluggade en stund med Evelina på bibblan innan jag följde henne till bussen, gick sedan mot stan och köpte present till Hilda, känner mig grymt nöjd! Men nu går jag runt här och växlar mellan att städa och sitta vid facebook, sen ska jag ringa sofia och sen blir det en film tror jag =)

Morgondagen ser ganska lovande ut: Dramatisering på engelskan imorgon, sen hälsoundersökning och sen hinner jag vara med lite på Kroki-bildlektionen innan det är lunch, sen repa tema med tema-gruppen. Sen har jag klipptid och sen blir det födelsedagsfirande hos Hilda med the girls <3 Angående klippningen så ska det liksom av, om jag vågar när väl stunden är inne dvs.. men det är mina planer! Ungefär 15 cm ska bort i alla fall!


Håret ska väl av typ här.. :D


Hildas present :O


Liv
PUBLICERAT: 2010-11-19, 01:41:52 | URL: http://livaira.blogg.se/

det ska bli så himla kul att se! Ses i morgon :p <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: