2010-11-21
 23:48:13

Fullspäckad söndag, in a negative way..

Har haft fullt upp idag, men har egentligen inte gjort så fantastiskt roliga saker.. Sova, åka till stan och handla mat och hämta lite grejer (övningskörningstillfälle), lunch, film med pappa, boxpass, yogapass, middag, dator, sova. Så såg väl min dag ut idag, sista punkten är inte avcheckad än såklart, men det kommer..

Imorgon är jag redo att dansa ordentligt igen, ok jag är fortfarande lite förkyld och så men nu orkar jag inte bry mig om den längre.. Jazz <3 Sen blir det simhallen på gympan, vi ska simma klädsim bl.a. roligt! Åh älskar simhallen, älskar lukten av klor.. Galet!

Men nu ska jag hoppa jämfota ned i sängen! Nämen!<3


Badarn
PUBLICERAT: 2010-12-04, 12:32:00 | URL: http://kladsim.webb.se

Jasså du gillar simhallar, jag med, så mycket man sprungit på stans badhus, förr badade man ofta med kläderna på också....men det gör kanske inte du?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: