2010-07-29
 11:59:37

Övningskört =)

Japp, det är helt sant!
I förrgår (på min 16-års dag) åkte jag och pappa ut och övningskörde för första gången, just för att jag kunde :)
Och det var så roligt!
Det finns som en övningskörningsplan ca 1 mil ifrån mig där jag tränade på att köra framför allt men också rondeller, back, korsningar, blinkers, u-svängar och så vidare :)
Bilen hade dock automatväxling, så jag körde inte med att växla och sånt så jag fuskade lite :)
På vägen hem fick jag köra lite, kom upp i 80 km/h och då var jag tvungen att sakta ned lite :P
Men idag tänkte jag tvinga pappa att åka iväg och köra lite med mig, det var så sjukt roligt och inte alls så svårt som jag trodde :) Asså ni som vill men inte vågar börja övningsköra, asså ge det en chans! För jag ångrar ABSOLUT INTE att jag prövade!
Men jag måste erkänna att det kändes lite fel att sätta mig där bakom ratten, jag kände mig "för liten för det här" haha :D
Men nu ska jag dra tummen ur röven och göra mig i ordning, idag väntar fotografering, övningskörning och eventuellt utebio ikväll i trädgårn :)
Som sagt, lite foton dyker upp här senare idag, så håll ögonen öppna :)<3


En sån här skulle jag vilja rulla omkring med om 2 år =)<3


Feliciaab
PUBLICERAT: 2010-07-29, 12:07:19 | URL: http://kottn.blogg.se/

Har ni gått en sån kurs? :'o

För man får inte övningsköra annars, man måste gå en kurs med den man ska övningsköra med. :'o

Vad tycks om min nya design?


Feliciaab
PUBLICERAT: 2010-07-29, 12:14:32 | URL: http://kottn.blogg.se/

jaha men dåså x'D

nej men vem vet du kanske är så duktig att du redan kan allt utan kurs x'D

Men du vill du länka till varandra? :)


veronica :)
PUBLICERAT: 2010-07-29, 12:23:06 | URL: http://veronicastahl.blogg.se/

Hehe :)



Asså förlåt, men jag har typ bestämt min för att inte länka till andra bloggar på min blogg, inget menat mot dig alltså..

Har ingen riktig anledning varför, det bara blev så :)<33


Life
PUBLICERAT: 2010-07-29, 17:28:01 | URL: http://livaira.blogg.se/

hej, men utebion är väl inte i kväll? :o annars så går jag mer en gärna med dig om du vill! :D skriv på facebook i så fall! :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: