2010-07-29
 10:16:17

När man har för mycket att göra..

Godmorgon kära läsare och förlåt!
Uppdateringen var inget vidare på bloggen här igår, jag vet! Men igår hade jag verkligen fullt upp.
I förrgår hade jag en av de bästa födelsedagarna någonsin! Vi hade släktfest hemma med 15 gäster och jag har nu fått otroligt fina grejer! Jag önskade mig som sagt pengar, bara pengar! Det gjorde att jag fick ihop 2900 av släktingar för att kunna köpa en systemkamera! Och igår köpte jag en!! Japp, det blev en Nikon D3000 med bildstabilisering och då fick man också med ett sommarkit med väska, minneskort, putsduk.. och en badboll, haha XD
Den kostade 4400:- så jag fick lägga på en hel del själv för att ha råd med den, men det var värt det! Så igår sprang jag runt i trädgården och tog massa kort på blommor bland annat :)
Jag är jättenöjd med det jag har fått; en roommakeover och tv från mamma och pappa, systemkamera från alla släktingar och även lite heminredningsgrejer från farmor och farfar, en bok från lillebror + en jättefin ring och ljuslyktor från kompisar :)

Helgen efter skolan har börjat (21-23) hade jag tänkt ha en fest med mina kära kompisar <3
Har inte planerat så mycket om det än.. Men det ser jag fram emot!!

Senare idag hade jag tänkt att lägga ut massa bilder jag har tagit! Så håll ögonen öppna har på bloggen!

Vi hörs sålänge!
/Veronica<3


Min Nikon D3000, älskar den!


Feliciaab
PUBLICERAT: 2010-07-29, 10:50:57 | URL: http://kottn.blogg.se/

Nice ;) Hoppas du har tagit massa heta bilder då :)


L I N N
PUBLICERAT: 2010-07-29, 11:36:14 | URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Hello.♥

Kikar in på din blogg idag ^^

som vanligt, lika fin !

Allt bra med dig? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: