2010-07-25
 13:41:43

Just det!

Kom nyligen på att jag har ju massor att göra idag!
Min pappas faster som vår familj har nära relation med ska ha 70 års fest på ett hotell i Dalarna om ca 2 veckor, hon bad mig att framföra ett dansnummer, självklart sa jag ja :)
Hade tänkt mig ett nr på ca 5 minuter då jag mixar olika låtar och olika dansstilar, jag vet, det är mycket jobb för jag ska koreografera allt själv, men vad gör man inte för henne, hon är världens gulligaste jue! :)
Men nu ska jag sätta igång och koreografera, kom gärna med lite låttips! Jag hade tänkt att ha en streetdance-del, en modernt-del, en hiphop-del och en balett/jazz-del (Ska försöka med lite balettaktigt i alla fall, min pappas faster dansade det när hon var liten så jag tänkte försöka för hennes skull) :)

Vi hörs, snart! :D


Bild från tidigt i somras :)
Fotograf: BomBom <3


Linn
PUBLICERAT: 2010-07-26, 18:55:12 | URL: http://linnfannyalexandrasvensson.blogg.se/

aww! <3 du självdå ;O du är söt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: