2010-07-25
 17:07:25

Budgetmode!

Alla tjejer, (de flesta i alla fall, förlåt) gillar ju kläder!
Men i alla dessa tidningar som man kan köpa (Frida, Solo, Veckorevyn m.fl.) så är det ju mycket dyra plagg, vilken 17 åring har egentligen råd med en "klänning från Lipsy för 2499 :-"? Just det, inte särskilt många..
Därför kommer jag, några ggr i veckan, att lägga upp några favoriter som ni shoppingsugna kan inspireras av och köpa utan att köpa upp erat barn-/studiebidrag. Hoppas det uppskattas!


En spetsbody är något som jag verkligen skulle
vilja investera nu, tänk denna med ett par ljusa
jeansshorts, denna finns i svart och ljusrosa för 199:-
på Gina Tricot :)


Har blivit helt kär i den här kjolen, älskar färger!
Älskar matchningen med färgglatt nertill och något
baslinne, ett vitt skulle nog bli fint..
99 :- på Gina Tricot. (Finns i andra mönster och
färger)


Stråhatten! Hur snyggt är det inte att ha på sig
en sån här en varm sommardag. Jag har letat massa
i Linköping men den verkar inte finnas kvar..
Annars skulle jag köpt den.. :(
129 :- på Åhlens :)


Skjortor, skjortor, skjortor! Aldrig kan jag få
nog av dessa älskade skjortor. Just nu äger jag
2 stycken och nu suktar jag efter den här! En
härlig skjorta nu att ha på sig när den tråkiga, gråa
hösten är på väg..
199 :- på Åhlens


Det var lite härligt plagg :)
Nu ska jag till stan för att träffa Liv och ha filmkväll, mys <3
Vi hörs imorgon :)
/Veronica <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: