2010-07-25
 12:53:26

Birthday is coming..

Nu är det bara 2 dagar kvar. Endast.
Jag är som en 6 åring igen och bara läängtar :)
När jag var liten och kvällen den 26 Juli äntligen kom kunde jag aldrig sova, jag låg i sängen och bara tänkte, hoppades och längtade.. Jag minns också de åren då jag drack jättemycket vatten kvällen innan så jag skulle vakna tidigt och gå på toa och sen bara ligga och lyssna när de höll på och plockade i köket, när det sedan kom till mitt rum låtsades jag sova, och de gick på det, nästan varje gång (och jag är fortfarande ganska bra på att tjuvsova) haha :D
Men idag är det ju självklart inte likadant, man växer ju liksom... :)

Men idag ska det i alla fall slappas antar jag.. Jag skulle helst vilja träffa någon rolig människa.. men det verkar inte vara någon ledig idag... Eller? :O

Nu ska jag läsa klart boken Nattfåk av Johan Theorin, den är riktigt bra. Har ungefär 30 sidor kvar bara så det tar nog inte så lång tid.

Vi hörs i eftermiddag, får se om jag har hittat på något då :) Då kommer även lite shoppingtips upp, ekonomiska favoriter såklart!

Puss!
/Veronica



Boken jag läser just nu :)


Life
PUBLICERAT: 2010-07-25, 14:01:33 | URL: http://livaira.blogg.se/

jaag är leediigg!!! :D :* miss you! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: