2010-12-27
 21:05:52

"Hurtdag"

Japp, idag har jag varit riktigt "hurtig!"

Började dagen med att titta på "Tyra Banks show" innan jag slet mig loss, packade väskan och tog tåget (okej, bussen då, tågen är ju alltid inställda.. :/) in till gymmet! Ibland får jag liksom bara en tanke; idag ska jag träna!
Så det gjorde jag, jag höll på i ganska exakt 2 timmar innan jag gick och duschade. Sedan gick jag ned till stan och kollade in BikBok-rean, fick ju ett presentkort där i julklapp så jag passade på :) Det var helt smockat med folk, träffade på Eve och Mariam och såg lite andra männuskor man kände en gång i tiden...Jag hittade en jättefin skjorta med luva ni vet ;) Sedan fick man stå 10 min i kö till omklädningsrummet och sen 10 min i kö till kassan innan man kunde komma därifrån, ett par örhängen hängde också med till kassan när jag stod där och väntade :)
Sedan sprang jag förbi H&M för att kolla på en ring som jag sett tidigare, men den var slut :( Fick i alla fall med mig en ögonbrynspenna ut därifrån :) Sedan tog jag bussen till resecentrum, stod och vänta på tåget som var 25 minuter försenat och satt sen bredvid en tant som jag pratade med, hon bjöd mig på godis också, haha :P
Men sen i alla fall när jag kom hem fick jag i mig en macka och lite mjölk (min sena lunch) innan jag stack iväg med mamma på det jobbigaste gympapasset ever!
Men nu kom jag precis hem och ska nu in i duschen innan det blir lite mys med räkmacka framför TV:n med familjen :)

Imorgon åker jag till mormor och morfar och stannar till på torsdag, men jag håller mig uppdaterad för laptopen hänger med :)

Puss! /V <3

Här kommer bilder från dagens lilla shoppingrunda! :)


Tyvärr är ljuset i mitt rum gulaktigt så färgerna ger inte riktigt bilden rättvisa, men här är den :)
(Skjortan är ljusblå och mörkblå rutig och luvan är ljusgrå, inget annat..)
299 :- på BikBok :)


Örhängen - Rea 40 :- på Bikbok


..Och ögonbrynspennan, hehe var tvungen att ta kort på den med! :)
Har inte testat den dock, hoppas den inte är allt för dålig..
H&M 29.90 :-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: