2010-12-08
 00:17:47

Dans, dans, dans!

Tja tja bloggen!
Så last year, jag vet, men ändå :)

Nu har jag suttit bänkad framför tv och datorn sen jag kom hem och druckit mjölk i sugrör, fråga mig inte varför..
Medverkade i FU julkonsert ikväll, failade lite då jag gjorde bort mig totalt, men det får man tåla. Annars har det varit en hyfsad bra dag, var mycket fast besluten att gå över en snöhög idag, och självklart sjunker man ner med ena benen och får snö upp till låret! ;) Typiskt mig..
Men nu har man duschat men lät bli håret bara för ikväll, har ju så fint hår just nu efter dansföreställningen. I like slarviga lockar :)
Juste imorgon, så kanske kanske kommer mina färgade linser, är jättenyfiken och spänd! Grå blir det, om jag inte sagt det tidigare.. ;)


Så här fast en aning ljusare nyans av grå kommer man ha i en månad framöver!
I like changes ;)

Ska dricka lite mer mjölk nu och sen sova, godnatt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: