2010-12-08
 17:36:49

8 december.

Haft en riktigt bra dag idag! Vet inte riktigt varför, men bra har det varit i alla fall :)
Är sjukt seg nu i alla fall och vill bara göra det jag har tänkt att jag ska göra ikväll, titta på en film och sen slockna :)
Juste, jag fick mina färgade linser idag! Har snackat om det hur länge som helst att jag ska skicka efter och nu är det äntligen gjort! Ska ha dem lite ikväll för att vänja mig vid dem och sen har jag dem imorgon :) Gråa är dem, aja, jag kan ju faktiskt visa dem :)


www.fargadelinser.se

Har inte testat dem än, annars hade jag kunnat visa hur jag ser ut i dem :) Vill vänta tills mamma kommer hem, för hon vet hur man gör :P Linserna är främst anpassade på bruna ögon så det är asbra :)
Såhär ser det ut på andra brunögda:





Woho, kan knappt bärja mig tills jag får sätta på mig dem, kommer att se helt annorlunda ut ;)

Puss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: