2010-12-20
 23:59:49

20 December


Haha, lillfinger på vift?! Juloutfit, kjolen ska egentligen sitta lite tightare, insåg när jag tagit bilden att jag inte riktigt hade dragit åt dragkedjan i bak ordentligt, tro mig, den blir mkt tightare då)
Kjol: 249 :- Bikbok (men fick den för 149:- tack vare klänning- och kjolrabatten de hade)
Linne: Gammalt från Bikbok
Halsband: Bikbok 79 :-




Tjo!
Idag har jag varit och julshoppat och ätit lunch med Emma på stan, riktigt mys. Köpte alla julklappar och fixade också min outfit inför julen, nöjd nöjd :) Sen tog jag bussen hem (tågen går ju inte lite ofta länge, 2/3 tåg ersätts ju nu med buss) och sen var det uppvisning och avslutning med de små gympabarnen :)
Sen dess har jag bara varit hemma, slagit in julklappar och fixat lite :) Tittade på top model och medium också, Krista vann som säkert många av er vet, men jag tycker hon var värd det :) Och medium var bra som vanligt!

Men nu blir det sängen, (ska inte sitta uppe lika länge som jag gjorde i söndags.. :S) och imorgon blir det eventuellt en sväng hos Emma och sen blir det pulkaåkning med klassen och förhoppningsvis några fler.. har en känsla av att detta kommer att faila lite dock...

Men här kommer lite bilder som jag har tagit ute i naturen, värsta fint ute!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: