2010-12-05
 16:21:16

2 advent!


2 advent är det idag, inte långt kvar till jul, tjoho! :)

Jag vet, totally diseaster här på bloggen! Hur länge sen var det jag skrev ett inlägg, 1-2 veckor sen? Skäms veronica, voff!
Nä, men man kan väl se det lite som en bloggpaus, emma och liv har skrivit fina gästinlägg men det har varit det enda. Idag kände jag ändå att jag hade något vettigt att skriva, men jag orkar inte skriva allt i samma inlägg så jag delar upp det lite... :D

Let´s talk about snö! Underbara, mysiga, ljusa, stämningsfulla, vintriga... kalla, hemska, yrande, blöta snö. Snön har sina sidor helt enkelt. Har varken åkt pulka (för en backe d.v.s. xD), skidor, gjort snögubbe eller något sånt mysigt än.. Men en pulkakväll med klassen är under planering så det kommer bli av snarast :) Har knappt varit och fotat ute heller.. Det har ju varit -25 grader vissa dagar och då är jag så rädd att kameran inte ska fixa sån kyla, men nu är det ju jättevarmt (-5 typ xD) så nu kanske jag kan börja gå ut och fota :D Nackdelen är ju bara det att man hinner ju knappast fota på morgonen och sen när man kommer hem från skolan är det ju mörkt.. så det är bara helgerna som gäller.. och då är jag typ aldrig hemma så.. men jag SKA ut och fota någon gång, lovar! <3

Igår var jag och folkungafolket hos matilda och hade det jättemys, liv och jag åkte pulka dit så vi blev lite sena, men skitsamma, kul och blött var det i alla fall :) Fred Dunér kom även dit, trevlig liten pojke :) Vi åt tacos, hade godiskrig, tittade på foton och var allmänt störda som vanligt, sen när folket började gå hem satte vi som var kvar (jag, louisa, isabella och matilda) och tittade på film, remember me, BÄST! Robert Pattinson var mkt snyggare i den filmen är i twillight filmerna, sry.. men sant!

Nä, men nu ska jag bli klar med loggboken så den blir klar innan jag sticker till boxen med mamma, så jag kan ha en myskväll sen när jag kommer hem och gå och lägga mig tidigt.. Sov bara 4,5 h i natt typ så det behövs!
Hejdå!

Ps. Jag har ALDRIG varit på en julmarknad, är inte det lite tragiskt? Jag måste till nån marknad nu innan jul, någon som vet någon i lkpg-trakten? Jag är desperat!<3


wictoria persbrandt
PUBLICERAT: 2010-12-05, 16:28:58 | URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Hej!

Jag tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg, och om det är något undrar kan du alltid ställa en fråga:)

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: