2010-12-19
 01:55:28

18 december

Hej, ville bara säga att jag fortfarande lever ;P
Vissa dagar (i sträck) är jag helt enkelt inte så blogg-pepp så då får den stå orörd.

Igår var det en jättetrevlig kväll hos Maya, Evelina hängde sen med hemma och slaggade hos mig ;)
Idag har vi bara tagit det lugnt, eve och jag bakade kladdkaka, tittade på film och slappade :) Hon drog hem vid 17.00 och sen dess har jag bara myst med familjen och spelat lite sims, nöördigt jag vet, men det var så länge sen!

Men nu är klockan mkt så jag ska krypa ner i sängen nu. Imorgon blir det lite hemmaspa för min del och lite julstädning och julpyntning (japp, såhär sent pyntar vi...)

Just det! Det är nu bara 5 dagar kvar till julafton, exciting!!! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: