2010-08-01
 16:57:23

WWOOWW!

Sitter framför datorn och njöt av hur solen sken in genom fönstret :) Tittade ut för 1 minut sen och då hade solen gått i moln och så vidare... Sen plötsligt så blir det värsta stormen och det börjar spöregna, blixtra, åska och blåsa! Fick värsta chocken.. Maybe I could see a rainbow..

Det är sjukt det där med vädersvängingar.. Man kan verkligen inte lite på vädret.. Jag som ville gå ut :(

Aja, det ser ut att bli en riktig seg dag inomhus för min del.. Kan ju passa på att läsa lite tid på bloggen då..
Hade tänkt att snart lägga ut dagens "Veronica vill ha.." som jag vet uppskattas av många, håll ögonen öppna så dyker det upp snart.. med extra många plagg idag :D

Vi ses, snart! :)<333


~♥FowZie♥ ~
PUBLICERAT: 2010-08-01, 18:03:46 | URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

sv; du nu blev jag lite orolig här.. har jag sagt något om någon ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: