2010-08-02
 11:57:58

Vill bort...

Var riktigt seg imorse.. Hehe, låg och degade typ en halvtimme tills jag slut gick upp för att inte plågas mer av mammas och pappas rop och väckningar.. :D
Idag är vädret lika deprimerande som de senaste dagarna så idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på..
Kanske var det om jag kunde träffa Liv...? :D

Jag börjar bli riktigt sugen att åka iväg någonstans.. Såg i tidningen imorse att landet Antalya hade 39 grader idag, såå varför sitter jag och plågas i regniga Sverige i 16 grader??
Mamma och pappa säger att vi förhoppningsvis ska åka till Kroatien nästa sommar, men grejen är det att vi ALLTID är på semester när det är som skönast väder här i Sverige och sen kommer man hem precis när det börjat bli sämre väder.. :( Så nästa år hade jag tänka att tvinga till dem att vi åker typ strax efter min födelsedag (27 Juli) och sen stannar där typ ända tills skolan börjar.. Så man slipper detta skitväder :D
Japp, det är mina planer! haha :D

Hittade en bra låt imorse :)
Leighton Meester - Your love´s a drog




Liv
PUBLICERAT: 2010-08-02, 12:40:11 | URL: http://livaira.blogg.se/

men hallå veronica! har skrivit till dig på facebook... kom hit! <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: